Er zijn geen upcoming events van dit type.
In de eerste twee weekenden van april staat traditiegetrouw wielermomenten de Ronde van Vlaanderen en Paris Roubaix op het programma.
Tifogame is een wedstrijd. Er wordt nooit een geldelijke inleg gevraagd aan de eindgebruiker. Bovendien zit er een kenniselement in.
Alles is begonnen bij voetbal, maar vanaf 2024 komt daar ook wielrennen bij. Tegen 2026 willen we de oversteek maken naar de VS. Daarbij denken we spontaan aan basketball, (ice)hockey en baseball.
Het systeem is zodanig gebruiksvriendelijk en eenvoudig dat een absolute leek er ook makkelijk mee overweg kan.
In de seizoenen ’18-’19 en ’19-’20 werkte Tifogroup samen met voetbalclub KV Oostende om de connectie met de bestaande fans te versterken, de huidige abonnees te belonen en nieuwe mensen over de streep te trekken om een ticket of abonnement te kopen.
In de seizoenen ’18-’19 en ’19-’20 werkte Tifogroup samen met voetbalclub KV Oostende om de connectie met de bestaande fans te versterken, de huidige abonnees te belonen en nieuwe mensen over de streep te trekken om een ticket of abonnement te kopen.
In de seizoenen ’18-’19 en ’19-’20 werkte Tifogroup samen met voetbalclub KV Oostende om de connectie met de bestaande fans te versterken, de huidige abonnees te belonen en nieuwe mensen over de streep te trekken om een ticket of abonnement te kopen.
In de seizoenen ’18-’19 en ’19-’20 werkte Tifogroup samen met voetbalclub KV Oostende om de connectie met de bestaande fans te versterken, de huidige abonnees te belonen en nieuwe mensen over de streep te trekken om een ticket of abonnement te kopen.
In de seizoenen ’18-’19 en ’19-’20 werkte Tifogroup samen met voetbalclub KV Oostende om de connectie met de bestaande fans te versterken, de huidige abonnees te belonen en nieuwe mensen over de streep te trekken om een ticket of abonnement te kopen.
In de seizoenen ’18-’19 en ’19-’20 werkte Tifogroup samen met voetbalclub KV Oostende om de connectie met de bestaande fans te versterken, de huidige abonnees te belonen en nieuwe mensen over de streep te trekken om een ticket of abonnement te kopen.
In de seizoenen ’18-’19 en ’19-’20 werkte Tifogroup samen met voetbalclub KV Oostende om de connectie met de bestaande fans te versterken, de huidige abonnees te belonen en nieuwe mensen over de streep te trekken om een ticket of abonnement te kopen.
In de seizoenen ’18-’19 en ’19-’20 werkte Tifogroup samen met voetbalclub KV Oostende om de connectie met de bestaande fans te versterken, de huidige abonnees te belonen en nieuwe mensen over de streep te trekken om een ticket of abonnement te kopen.
In de seizoenen ’18-’19 en ’19-’20 werkte Tifogroup samen met voetbalclub KV Oostende om de connectie met de bestaande fans te versterken, de huidige abonnees te belonen en nieuwe mensen over de streep te trekken om een ticket of abonnement te kopen.
In de seizoenen ’18-’19 en ’19-’20 werkte Tifogroup samen met voetbalclub KV Oostende om de connectie met de bestaande fans te versterken, de huidige abonnees te belonen en nieuwe mensen over de streep te trekken om een ticket of abonnement te kopen.
In de seizoenen ’18-’19 en ’19-’20 werkte Tifogroup samen met voetbalclub KV Oostende om de connectie met de bestaande fans te versterken, de huidige abonnees te belonen en nieuwe mensen over de streep te trekken om een ticket of abonnement te kopen.
In de seizoenen ’18-’19 en ’19-’20 werkte Tifogroup samen met voetbalclub KV Oostende om de connectie met de bestaande fans te versterken, de huidige abonnees te belonen en nieuwe mensen over de streep te trekken om een ticket of abonnement te kopen.
In de seizoenen ’18-’19 en ’19-’20 werkte Tifogroup samen met voetbalclub KV Oostende om de connectie met de bestaande fans te versterken, de huidige abonnees te belonen en nieuwe mensen over de streep te trekken om een ticket of abonnement te kopen.
In de seizoenen ’18-’19 en ’19-’20 werkte Tifogroup samen met voetbalclub KV Oostende om de connectie met de bestaande fans te versterken, de huidige abonnees te belonen en nieuwe mensen over de streep te trekken om een ticket of abonnement te kopen.
In de seizoenen ’18-’19 en ’19-’20 werkte Tifogroup samen met voetbalclub KV Oostende om de connectie met de bestaande fans te versterken, de huidige abonnees te belonen en nieuwe mensen over de streep te trekken om een ticket of abonnement te kopen.
"Tifogame was een zalige manier om het EK te laten leven. De werkvloer werd een voetbalfeest, zelden hebben we zoooooo veel werkvreugde gezien. Schrijf ons al maar in voor het komende tornooi!”
Niki Mistiaen
Employee Happiness Advisor
TVH
"Tifogame is geen mannenspel. In onze top 10 stonden 9 vrouwelijke collega's. En ook in aantal speler (en enthousiasme) spanden ze meesterlijk de kroon!"
Ciska De Man
Communication & Media Manager
Deloitte
"De gepersonaliseerde visual voor ieder departement was geweldig! Hartelijk dank, Tifogame!"
Edith Bauwens
HR Specialist
Instituut voor Landbouw-, Visserij- en Voedingsonderzoek
"Het voorspellen via Tifogame was erg eenvoudig en heel intuïtief."
Patrick Temmerman
Plant Manager
Röchling Automotive
"Ik heb met weinig bedrijven samengewerkt waar de flow, timeline en aanpak zo gestructureerd en goed voorbereid was. Van de eerste tot de laatste stap was alles zeer duidelijk. De begeleiding was top! Superpositief!"
Mark
Filou / Kasteel Brouwerij Vanhonsebrouck
"Zelfs onze Rode Lantaarn, Chris uit het magazijn, was dolblij met zijn verwenpakket. Enkel gelukkige werknemers dus!"
Eric
Umicore
"Ik heb geen enkele klacht of opmerking gekregen van de werknemers, dus Tifogame blijkt voor alle gebruikers heel erg gebruiksvriendelijk!"
Kris Vincken
Analyst-developer
Mathieu Gijbels
© Tifogame - BE 0686.636.274 - Privacy Policy -Wedstrijdreglement