There are no upcoming events of this type.
In the first two weekends of April, the traditional cycling events the Tour of Flanders and Paris-Roubaix are on the schedule.
Tifogame is a contest. No monetary contribution is ever requested from the end user. Additionally, there is a knowledge element involved.
It all started with football, but from 2024 onwards, we will also include cycling. By 2026, we aim to expand to the United States. In this regard, we spontaneously think of basketball, (ice) hockey, and baseball.
The system is so user-friendly and simple that even an absolute novice can easily navigate it.
In de seizoenen ’18-’19 en ’19-’20 werkte Tifogroup samen met voetbalclub KV Oostende om de connectie met de bestaande fans te versterken, de huidige abonnees te belonen en nieuwe mensen over de streep te trekken om een ticket of abonnement te kopen.
In de seizoenen ’18-’19 en ’19-’20 werkte Tifogroup samen met voetbalclub KV Oostende om de connectie met de bestaande fans te versterken, de huidige abonnees te belonen en nieuwe mensen over de streep te trekken om een ticket of abonnement te kopen.
In de seizoenen ’18-’19 en ’19-’20 werkte Tifogroup samen met voetbalclub KV Oostende om de connectie met de bestaande fans te versterken, de huidige abonnees te belonen en nieuwe mensen over de streep te trekken om een ticket of abonnement te kopen.
In de seizoenen ’18-’19 en ’19-’20 werkte Tifogroup samen met voetbalclub KV Oostende om de connectie met de bestaande fans te versterken, de huidige abonnees te belonen en nieuwe mensen over de streep te trekken om een ticket of abonnement te kopen.
In de seizoenen ’18-’19 en ’19-’20 werkte Tifogroup samen met voetbalclub KV Oostende om de connectie met de bestaande fans te versterken, de huidige abonnees te belonen en nieuwe mensen over de streep te trekken om een ticket of abonnement te kopen.
In de seizoenen ’18-’19 en ’19-’20 werkte Tifogroup samen met voetbalclub KV Oostende om de connectie met de bestaande fans te versterken, de huidige abonnees te belonen en nieuwe mensen over de streep te trekken om een ticket of abonnement te kopen.
In de seizoenen ’18-’19 en ’19-’20 werkte Tifogroup samen met voetbalclub KV Oostende om de connectie met de bestaande fans te versterken, de huidige abonnees te belonen en nieuwe mensen over de streep te trekken om een ticket of abonnement te kopen.
In de seizoenen ’18-’19 en ’19-’20 werkte Tifogroup samen met voetbalclub KV Oostende om de connectie met de bestaande fans te versterken, de huidige abonnees te belonen en nieuwe mensen over de streep te trekken om een ticket of abonnement te kopen.
In de seizoenen ’18-’19 en ’19-’20 werkte Tifogroup samen met voetbalclub KV Oostende om de connectie met de bestaande fans te versterken, de huidige abonnees te belonen en nieuwe mensen over de streep te trekken om een ticket of abonnement te kopen.
In de seizoenen ’18-’19 en ’19-’20 werkte Tifogroup samen met voetbalclub KV Oostende om de connectie met de bestaande fans te versterken, de huidige abonnees te belonen en nieuwe mensen over de streep te trekken om een ticket of abonnement te kopen.
In de seizoenen ’18-’19 en ’19-’20 werkte Tifogroup samen met voetbalclub KV Oostende om de connectie met de bestaande fans te versterken, de huidige abonnees te belonen en nieuwe mensen over de streep te trekken om een ticket of abonnement te kopen.
In de seizoenen ’18-’19 en ’19-’20 werkte Tifogroup samen met voetbalclub KV Oostende om de connectie met de bestaande fans te versterken, de huidige abonnees te belonen en nieuwe mensen over de streep te trekken om een ticket of abonnement te kopen.
In de seizoenen ’18-’19 en ’19-’20 werkte Tifogroup samen met voetbalclub KV Oostende om de connectie met de bestaande fans te versterken, de huidige abonnees te belonen en nieuwe mensen over de streep te trekken om een ticket of abonnement te kopen.
"Tifogame was a wonderful way to experience the European Championship. The workplace turned into a football celebration, and we rarely witnessed such immense joy at work. Sign us up for the upcoming tournament!"
Niki Mistiaen
Employee Happiness Advisor
TVH
"Tifogame is not a men's game. In our top 10, 9 female colleagues were listed. And they truly excelled in terms of player count (and enthusiasm)!"
Ciska De Man
Communication & Media Manager
Deloitte
"The personalized visual for each department was amazing! Thank you very much, Tifogame!"
Edith Bauwens
HR Specialist
Institute for Agricultural, Fisheries, and Food Research
"Predicting through Tifogame was very easy and highly intuitive."
Patrick Temmerman
"I have worked with few companies where the flow, timeline, and approach were so well-structured and prepared. From the first to the last step, everything was very clear. The guidance was top-notch! Extremely positive experience!"
Mark
Vanhonsebrouck Castle Brewery
"Even our Red Lantern, Chris from the warehouse, was thrilled with his pamper package. Only happy employees here!"
Eric
Umicore
"I haven't received any complaints or remarks from the employees, so it appears that Tifogame is extremely user-friendly for all users!"
Kris Vincken
Analyst-developer
Mathieu Gijbels
© Tifogame - BE 0686.636.274 - Privacy Policy - Contest rules